niedziela, 3 stycznia 2016

Spóźnione!!!

MAM NADZIEJE, ŻE SPĘDZILIŚCIE SZCZĘŚLIWIE ŚWIĘTA Z RODZINĄ, DOSTALIŚCIE PIĘKNE PREZENTY I SIĘ NAJEDLIŚCIE!!! :D
CHCIAŁAM WAM TEŻ ŻYCZYĆ DUŻO SZCZĘŚCIE W TYM ROKU I ŻEBY WASZE MARZENIA SIĘ SPEŁNIŁY W 2016!!! :P

Przepraszam, że tak późno, ale spędzałam te wolne dni z rodziną i znajomymi i jedyne kiedy używałam laptopa to rano i wieczór. Miałam wczoraj już pisać, ale miałam zbyt dużego kaca 0_o.

P.S. To mój pierwszy post w tym roku hihi



I jak macie śnieg?

6 komentarzy:

  1. Nie ma śniegu :( Tobie również szczęścia i weny w nowym roku !! :) Mam nadzieję , ze rozdział niedługo :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zasypało hihi dziekuję :D rozdział w trakcie tworzenia :P

      Usuń
  2. Dziękuję Kochana ! Idziesz jutro do szkoły ...? Ja niestety tak :(( Niii ma śniegu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też niestety idę :( ale w środę wole, chociaż tyle :D

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać rozdziału :) Mam nadzieję , że dobrze spędziłaś święta i sylwestra :3 Bo u mnie było świetnie. Pada troszkę właśnie dzisiaj ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy mogę się doczekac next'a ? :D

    OdpowiedzUsuń