środa, 8 kwietnia 2015

:/

Hejo...
Niestety nie wiem kiedy dodam następny rozdział. Ew.
Myślałam, że przez święta uda mi się go dodać, ale jedyne co udało mi się zrobić to go rozplanować i zacząć pisać...
Ogólnie teraz czeka mnie ciężki tydzień... Miesiąc... Szkoda gadać. Eghh.
Będę się starała coś pisać przez ten czas, ale nie wiem na prawdę kiedy dodam :///
Żeby to napisać znalazłam czas dopiero teraz (23:28) Więc kiepskawo trochę...
Mogę zrobić coś zamiast tego jak chcecie, tak żeby nie było pusto przez ten czas :D Możecie pisać jakieś propozycje czegokolwiek lel xD
(Notka zniknie po dodaniu rozdziału, bo nie chcę zaśmiecać bloga)

Nie gif, ale pasuje do sytuacji tak mi się wydaje heh

*TheStellaWish*


8 komentarzy:

  1. Ja poczekam :) na twój rozdział mogę czekać :D Rozumiem , że musisz odpocząć :))
    Za to ja niedawno przeglądałam od początku jeszcze raz twojego bloga i zastanawiam się czy czerpałaś pomysły z serialu " skins " bo ja kocham ten serial <3 A w 2 rozdziale ( o ile się nie mylę ),przedstawiłaś problemy każdego z bohaterów ( oprócz Lee, a to zagadka ).
    Właśnie mogłabyś odpowiedzieć na pytanka :))
    Życzę weny i odpoczynku :))
    ~ Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham ten serial huhu ale blog jest na podstawie mojego własnego pomysłu i wszystko wymyślam sama :D
      Haha tak Lee to jedna z zagadek
      Aww to kochane, że zmarnowałaś swój czas na czytanie tego czegoś jeszcze raz xD

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekac rozdziału, ale rozumiem :)) I tak dobrze że znalazłaś czas na zrobienie tej notki :) Zdjątko z Ari pasuje doskonale xD Był taki chłopiec w jakimś rozdziale chyba, jak tam było Toby(?) Pojawi się jeszcze ? haha on większej roli nie gra tylko tak się z ciekawości pytam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak był taki chłopakiec
      Powiem tylko tyle, żebyś go zapamiętała, ogólnie to się już chyba nie pojawi, ale kto wie... :D

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń